Nest Bank to ubiegłoroczny debiutant. Ale nie nowicjusz, bowiem marka wyrosła z dawnego FM Banku, zaś rozwojem franczyzy zajęli się menedżerowie dawnego Meritum Banku. Franczyza Nest Banku wystartowała w lipcu 2016 roku, jednoczesnym otwarciem kilkunastu placówek. W ostatnich dniach kwietnia w Krakowie ruszyła setna placówka franczyzowa pod szyldem Nest Banku.
– Jako bank, który jest blisko klientów, dynamicznie rozwijamy sieć partnerską tak, aby jak najwięcej polskich rodzin mogło korzystać z naszych usług i produktów. Współpraca z franczyzobiorcami jest kluczowym elementem dystrybucji oferty Nest Banku, dlatego stworzyliśmy dla nich takie warunki, aby nie tylko chcieli do nas dołączyć, ale rozwijali się z nami, otwierając kolejne placówki - mówi Jacek Biskup, dyrektor departamentu sieci partnerskiej Nest Banku.
Każdemu nowemu franczyzobiorcy bank (po spełnieniu warunków) zapewnia pakiet startowy, którego najważniejszym elementem jest samochód przekazany w roczne użytkowanie. W jego skład wchodzą również abonament Multisport, ubezpieczenie na zdrowie i życie partnera oraz do wyboru: szyta na miarę koszula, kurs bezpiecznej jazdy, lot szybowcem. Obecnie do pakietu startowego dodawane są również przyczepy do reklamy mobilnej, laptop i drukarka - dzięki którym partnerzy mogą prowadzić obsługę mobilną klientów.
Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Idealna lokalizacja to centrum miasta, miejsce przy głównym ciągu komunikacyjnym i w centrach handlowych. Optymalna wielkość lokalu mieści się między 35-40 m2, w tym wydzielona sala obsługi o powierzchni ok. 30 m2. Według szacunków centrali, całkowity koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 50 tys. zł. W kwocie tej zmieści się remont lokalu, zakup mebli, zakup oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego, koszt sprzętu elektronicznego oraz kamer.
Miesięczne koszty funkcjonowania placówki Nest Banku powinny zamknąć się w kwocie 11 tys. zł. Największą cześć tej kwoty pochłoną wynagrodzenia pracowników (6 tys. zł.) oraz wynajęcie biura (ok. 3 tys. zł). Miesięczna opłata licencyjna wynosi w Nest Banku 1 tys. zł.
[authors] => Array ( [0] => Array ( [author_id] => 239 [author_pid] => 1009 [author_name] => Łukasz Michalak [authortype_id] => 1 [author_info] => [author_position] => [author_email] => [author_profile] => [display_author] => 0 [author_type] => dziennikarze [twitter_link] => [linkedin_link] => [author_photo] => Array ( [pid] => 171896 [itemserver_id] => 41189 [img_width] => 450 [img_height] => 600 [path] => 92d/d25/autor.jpg [mime] => image/jpeg [country_item] => pl [title] => [description] => [alt] => ) [author_name_url] => lukasz-michalak ) ) [link] => /artykul/10222/pierwsza-setka-nest-banku/ [articletype] => Array ( [articletype_name] => z kraju [articletype_superior] => 1 [permanent] => 0 [display_author] => 1 [link] => 30 [advertising] => 0 [articletype_name_url] => kraju ) [images] => Array ( [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85445 [country_item] => pl [description] => Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Według szacunków centrali, całkowity koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 50 tys. zł. [path] => 996/cc0/nest-b.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 225 [itemserver_id] => 34863 ) ) [first] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85470 [country_item] => pl [description] => Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Według szacunków centrali, całkowity koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 50 tys. zł. [path] => 1b6/9cb/nest-s.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 330 [img_height] => 330 [itemserver_id] => 34864 ) ) ) [og_image] => 996/cc0/nest-b.jpg [article_date_formated] => 04.05.2017 [article_day] => Czwartek [article_img] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85445 [country_item] => pl [description] => Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Według szacunków centrali, całkowity koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 50 tys. zł. [path] => 996/cc0/nest-b.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 225 [itemserver_id] => 34863 ) ) [article_alt] => ) [images] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 85445 [country_item] => pl [description] => Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Według szacunków centrali, całkowity koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 50 tys. zł. [path] => 996/cc0/nest-b.jpg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 400 [img_height] => 225 [itemserver_id] => 34863 ) ) [imagesCount] => 1 [book] => Array ( ) [brands] => Array ( [0] => Array ( [name] => Nest Bank [id] => 1791 [type] => 14 [fr] => 2 [company_franchising] => 2 [minimal_investment] => [company_log] => 1 [short_description] => [name_length] => 9 [link] => /franczyza/1791/nest-bank/ [investmentFormatted] => [currency] => PLN [images] => Array ( [logo] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 206169 [country_item] => pl [description] => [path] => 323/147/nest_bank_logo.png [class] => image-png [mime] => image/png [title] => [img_width] => 500 [img_height] => 309 [itemserver_id] => 51123 ) ) [article] => Array ( [0] => Array ( [pid] => 206170 [country_item] => pl [description] => [path] => 3f8/e6a/_nest_bank_interior_4.1._001_1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 51124 ) [1] => Array ( [pid] => 206171 [country_item] => pl [description] => [path] => 032/200/_nest_bank_interior_4.1._004_1.jpeg [class] => image-jpeg [mime] => image/jpeg [title] => [img_width] => 1600 [img_height] => 900 [itemserver_id] => 51125 ) ) ) ) ) )Pierwsza setka Nest Banku

Dziesięć miesięcy po uruchomieniu programu partnerskiego, w Krakowie ruszyła setna placówka partnerska.
Nest Bank to ubiegłoroczny debiutant. Ale nie nowicjusz, bowiem marka wyrosła z dawnego FM Banku, zaś rozwojem franczyzy zajęli się menedżerowie dawnego Meritum Banku. Franczyza Nest Banku wystartowała w lipcu 2016 roku, jednoczesnym otwarciem kilkunastu placówek. W ostatnich dniach kwietnia w Krakowie ruszyła setna placówka franczyzowa pod szyldem Nest Banku.
– Jako bank, który jest blisko klientów, dynamicznie rozwijamy sieć partnerską tak, aby jak najwięcej polskich rodzin mogło korzystać z naszych usług i produktów. Współpraca z franczyzobiorcami jest kluczowym elementem dystrybucji oferty Nest Banku, dlatego stworzyliśmy dla nich takie warunki, aby nie tylko chcieli do nas dołączyć, ale rozwijali się z nami, otwierając kolejne placówki - mówi Jacek Biskup, dyrektor departamentu sieci partnerskiej Nest Banku.
Każdemu nowemu franczyzobiorcy bank (po spełnieniu warunków) zapewnia pakiet startowy, którego najważniejszym elementem jest samochód przekazany w roczne użytkowanie. W jego skład wchodzą również abonament Multisport, ubezpieczenie na zdrowie i życie partnera oraz do wyboru: szyta na miarę koszula, kurs bezpiecznej jazdy, lot szybowcem. Obecnie do pakietu startowego dodawane są również przyczepy do reklamy mobilnej, laptop i drukarka - dzięki którym partnerzy mogą prowadzić obsługę mobilną klientów.
Nest Bank otwiera placówki partnerskie w miejscowościach powyżej 15 tys. mieszkańców. Idealna lokalizacja to centrum miasta, miejsce przy głównym ciągu komunikacyjnym i w centrach handlowych. Optymalna wielkość lokalu mieści się między 35-40 m2, w tym wydzielona sala obsługi o powierzchni ok. 30 m2. Według szacunków centrali, całkowity koszt inwestycji nie powinien przekroczyć 50 tys. zł. W kwocie tej zmieści się remont lokalu, zakup mebli, zakup oznakowania wewnętrznego i zewnętrznego, koszt sprzętu elektronicznego oraz kamer.
Miesięczne koszty funkcjonowania placówki Nest Banku powinny zamknąć się w kwocie 11 tys. zł. Największą cześć tej kwoty pochłoną wynagrodzenia pracowników (6 tys. zł.) oraz wynajęcie biura (ok. 3 tys. zł). Miesięczna opłata licencyjna wynosi w Nest Banku 1 tys. zł.
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej