Ubezpieczają na okrągło

CUK Ubezpieczenia świętuje jubileusz i zdradza plany rozwoju. Ambitne?
Zarząd firmy CUK co roku spotyka się z franczyzobiorcami, tym razem powodów do świętowania było więcej niż zwykle. W 2017 roku mija 10 lat od otwarcia pierwszej placówki franczyzowej CUK Ubezpieczenia. Obecnie w ramach sieci działa ponad 170 placówek franczyzowych. Podczas uroczystej gali było miejsce na podsumowania, ale też na zapowiedzi dotyczące dalszego rozwoju.
– Jesteśmy dumni z każdej nowo otwartej placówki franczyzowej i każdego nowo pozyskanego partnera franczyzowego. Sieć franczyzowa z roku na rok rozrasta się coraz bardziej. Naszą ambicją i celem jest wypełnienie placówkami kolejnych obszarów – mówiła Monika Grabowska, dyrektor rozwoju sieci zewnętrznej CUK Ubezpieczenia.
– Stawiamy na rozbudowę wielokanałowej sieci sprzedaży oraz zwiększenie naszej dostępności dla klienta. Rozwijamy różne formy zakupu ubezpieczeń: sprzedaż bezpośrednią w placówkach, przez Contact Center, na wyspach sprzedażowych w galeriach handlowych lub przez kalkulator online. Wcielamy w życie naszą misję i kreujemy przyjazny dla klienta świat ubezpieczeń – zapowiadał Jacek Byliński, prezes sieci.
Do tej pory CUK zachowywał dość wysokie tempo rozwoju – w każdym miesiącu do sieci przystępuje średnio pięć placówek franczyzowych. W 2017 roku multiagencja chce przekroczyć liczbę 200 placówek franczyzowych w całej Polsce, utrzymując tym samym pozycję lidera wśród sieci multiagencji działających na zasadzie franczyzy.
Oferta współpracy franczyzowej jest skierowana do każdej osoby chcącej prowadzić własny biznes, niezależnie od regionu Polski. Podstawowym warunkiem jest kryterium demograficzne – miasto powinno mieć co najmniej 5 tysięcy mieszkańców.
– W ostatnich trzech miesiącach otwieraliśmy placówki w województwach śląskim, dolnośląskim, mazowieckim i lubuskim. Tym samym od niedawna klienci mogą skorzystać z naszej oferty m.in. w Ziębicach, Mikołowie, Świebodzinie czy Warce. Od stycznia działa także kolejna placówka franczyzowa we Wrocławiu – to siódma placówka w ogóle i trzecia franczyzowa. Potwierdza to, że placówki franczyzowe CUK Ubezpieczenia otwierane się nie tylko w małych miejscowościach, a potencjał na własny biznes we franczyzie z CUK tkwi również w dużych aglomeracjach – dodaje Jacek Byliński.
Rolą franczyzobiorców CUK jest sprzedaż produktów z oferty ponad 30 towarzystw ubezpieczonych. Kwota inwestycji w biznes pod tym szyldem wynosi ok. 15 tys. zł. Partnerzy mogą liczyć na wsparcie merytoryczne, szkolenia, programy motywacyjne i premiowe oraz konkursy.
ZOBACZ W KATALOGU

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Bank Pekao S.A.

DG - Inwest Leasing & Kredyt

Dom Ubezpieczeniowy Spectrum

ERGO Hestia

Extrakantor.pl

Generali

Helpeo

KASA Unii Lubelskiej

mFinanse

Millennium Bank

Monetia

Nest Bank

PKO Bank Polski S.A.

Quark Kantory Bitcoin

RCU Ubezpieczenia

Santander

Santander Consumer Bank

VeloBank

Viviamo Ubezpieczamy
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej