Budują i zyskują
Właściciel marki Edukido rozpoczął rozwój poprzez franczyzę raptem pół roku temu. Czy udało mu się znaleźć już franczyzobiorcę?
Pierwszy franczyzobiorca rozpoczął współpracę z Edukido wkrótce po opracowaniu przez franczyzodawcę warunków współpracy. Placówka franczyzowa rozpoczęła swoją działalność we wrześniu 2016 roku w Poznaniu. Obecnie w sieci działa już dwóch franczyzobiorców. – Proces tworzenia i testowania systemu franczyzowego zajął nam 2,5 roku. Ale teraz mamy pewność, że jest on w 100 proc. doposowany do rynku – mówi Łukasz Nowak, współwłaściciel Edukido.
Franczyzobiorca marki Edukido będzie zobowiązany prowadzić regularne zajęcia pozalekcyjne, warsztaty szkolne i przedszkolne, półkolonie tematyczne oraz urodziny z wykorzystaniem klocków LEGO. Szacowana kwota inwestycji mieści się w granicach 12,5-50 tys. zł w zależności od obszaru, na który franczyzobiorca zyska wyłączność oraz nakładów finansowych niezbędnych do wyremontowania i adaptacji lokalu na potrzeby Centrum Nauczania Edukido. Opłata wstępna to wydatek 1,5-15 tys. zł. Przez pierwsze trzy miesiące współpracy franczyzodawca nie pobiera opłaty bieżącej. Należy ją uiszczać dopiero od czwartego miesiąca współpracy w kwocie od 150 zł (gdy franczyzobiorca otrzyma wyłączność terytorialną na obszar zamieszkały przez 10 tys. mieszkańców) do 1,1 tys. zł (jeśli będzie na nim mieszkać ponad 100 tys. mieszkańców). Według franczyzodawcy średni okres zwrotu z inwestycji wynosi rok.
– Idealny kandydat na franczyzobiorcę Edukido powinien mieć doświadczenie menedżerskie, być aktywnym biznesowo. Dobrze, żeby mieszkał w miejscu, gdzie chciałby rozwijać biznes pod naszą marką. Może być przedsiębiorca, nauczycielem, byłym pracownikiem korporacji. Nie musi posiadać lokalu na własność, za to powinien dysponować niezbędnymi środkami na inwestycję – mówi Łukasz Nowak.
Optymalny lokal na placówkę marki powinien mieć od 70 do 150 m2 i znajdować się na terenie dużego osiedla, gdzie miesza wiele rodzin z dziećmi, są szkoły, przedszkola.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży edukacja
Abakus Europe
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Akademia Młodych Sportowców
Zajęcia sportowe dla dzieci
Akademia Pamięci
Treningi pamięci
AMAkids Polska
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Best Brain
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Brazilian Soccer Schools
Szkoły piłkarskie dla dzieci
EarlyMath
Szkoły matematyki
Early Stage
Szkoły języka angielskiego
Edu3Dkacja
Zajęcia edukacyjne projektowania i drukowania 3D
Emotka
Zajęcia w zakresie inteligencji emocjonalnej
Galileusz
Kursy maturalne, ósmoklasisty, korepetycje
Giganci Programowania
Zajęcia z programowania dla dzieci i młodzieży
IQ UP!
Kursy rozwoju umysłu u dzieci
Kids&Us
Szkoły języka angielskiego
KnockKnock
Zajęcia z majsterkowania dla dzieci
La Mancha
Szkoły języka hiszpańskiego i portugalskiego
Lingotot
Szkoły języka angielskiego
MałyInżynier.pl
Zajęcia z robotyki i eksperymentów
MathRiders Polska
Szkoły matematyki
Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat
Szkoły matematyki
Restart
Warsztaty malarskie dla dzieci i dorosłych
SmartyKids
Centra edukacji i rozwoju
Socatots
Zajęcia sportowe dla dzieci
Verbatoria
Centra kreatywności dla dorosłych i dzieci
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

