Oszczędzają i zarabiają
Expense Reduction Analysts pomaga przedsiębiorcom ciąć koszty. Teraz szuka franczyzobiorców w Polsce. Ile trzeba zainwestować?
Expense Reduction Analysts pomaga przedsiębiorstwom zwiększać zyski poprzez optymalizację kosztów. Firma powstała w Wielkiej Brytanii w 1992 roku. Dziś ERA działa w 25 krajach, gdzie skupia przeszło 650 franczyzobiorców, w tym w krajach sąsiadujących z Polską: w Niemczach, na Słowacji i w Czechach. – Do zwiększania zysków w przedsiębiorstwie prowadzą dwie drogi: można więcej sprzedawać albo więcej oszczędzać – mówi Fred Marfleet, założyciel i prezes Expense Reduction Analysts. – Nasze doświadczenie potwierdza, że 90 proc. firm mogłoby zredukować codzienne wydatki o 15-20 proc. Ta prawidłowość dotyczy również Polski, gdzie doradcy ERA pomogli zoptymalizować koszty już ponad 200 przedsiębiorstwom.
Przez 25 lat działalności doradcy Expense Reduction Analysts zrealizowali ponad 18 tys. projektów optymalizacyjnych dla klientów. A redukcja kosztów w tych projektach wyniosła średnio 20 proc.
Klienci Expense Reduction Analysts nie ponoszą żadnego ryzyka finansowego związanego z prowadzonym projektem. Opłaty pobierane są w oparciu o zasadę success fee – po wygenerowaniu oszczędności. Przychód doradcy Expense Reduction Analysts to udział w wygenerowanych oszczędnościach.
Wiedza specjalistyczna ekspertów z Expense Reduction Analysts obejmuje blisko 40 kategorii kosztów, takich jak media, energia, transport, marketing, usługi bankowe, telekomunikacja i wiele innych.
Obecnie Expense Reduction Analysts poszukuje partnera (Area Developera), który rozwinie firmę w Polsce, a także przyjmuje zgłoszenia od potencjalnych franczyzobiorców (doradców Expense Reduction Analysts). Kandydaci na franczyzobiorców powinni być przygotowani na inwestycję w wysokości 34,9 tys. euro.
W ramach opłaty licencyjnej, nowy franczyzobiorca będzie miał zapewnione dziesięciodniowe szkolenie w centrali w Wielkiej Brytanii. Otrzyma też m.in. szczegółowe know-how prowadzenie biznesu pod marką Expense Reduction Analysts, metod pracy, dostęp do bazy klientów (łącznie z bazą potencjalnych klientów z Polski i z krajów Unii Europejskiej). Może też liczyć na stałą pomoc w prowadzeniu biznesu przez doświadczonego franczyzobiorcę-coacha.
Do klientów Expense Reduction Analysts należą małe, średnie przedsiębiorstwa oraz międzynarodowe korporacje z praktycznie wszystkich sektorów gospodarki m.in. IKEA, Uniwersytet SWPS, NOVOL, SGB Bank SA, Decathlon, SAMAG a nawet firmy doradcze takie jak Deloitte czy Ernst&Young.
Wyróżnione franczyzy
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

