Pizzeria w promocji
Telepizza zwalnia franczyzobiorców z opłat przez pierwszy rok działalności.
Franczyzobiorcy Telepizzy są zobowiązani uiszczać opłaty miesięczne dopiero od drugiego roku prowadzenia biznesu. Ich wysokość uzależniona jest od wielkości obrotu pizzerii. Jeśli nie przekracza 60 tys. zł, wówczas opłata jest stała i wynosi 1,2 tys. zł. – Dzięki temu franczyzobiorcy mogą skupić się na zarabianiu. Start w biznesie zawsze jest trudny i bardzo często pierwsze miesiące decydują o powodzeniu przedsięwzięcia. Wysoka jakość poszczególnych placówek stanowi o kondycji całej sieci. Dlatego staramy się ułatwiać pracę naszym partnerom – mówi Leszek Nowak, menedżer ds. rozwoju sieci Telepizza Poland. Dodatkowo sieć pomaga partnerom zarówno w przygotowaniu do otwarcia biznesu, jak i w trakcie prowadzenia działalności. Licencjobiorca może m.in. liczyć na wsparcie w poszukiwaniu lokalu i negocjowaniu cen najmu, projektu i adaptacji placówki, a także zatrudnieniu i przeszkoleniu pracowników. Partnerzy przechodzą szkolenia wstępne, wdrażające w biznes i bieżące w takcie prowadzenia działalności. Mogą też korzystać ze stałej pomocy regionalnych doradców.
Hiszpańska sieć ciągle poszukuje rozwiązań, które przyciągną klientów. Telepizza stworzyła m.in. własną platformę internetową click&pizza, dzieki której można składać zamówienia przez aplikację, Twittera, jak i sms. – Dzięki temu realizujemy usługę bez pośredników, czyli portali zrzeszających sieci gastronomiczne. Od początku do końca kontrolujemy proces sprzedaży, co pozwala utrzymać wysoką jakość usługi. To ważne, ponieważ zamówienia online realizują franczyzobiorcy. To dla nich dodatkowe źródło dochodu, obok sprzedaży w restauracjach i przez telefon – mówi Leszek Nowak.
Telepizza otwiera pizzerie w miastach powyżej 30 tys. mieszkańców, głównie na osiedlach, w centrach miast i w mniejszych galeriach handlowych. Telepizza posiada też food trucki, które sprzedają pizze podczas eventów, wydarzeń sportowych, festiwali, koncertów i pikników. Należą one wyłącznie do franczyzodawcy, jednak ich obecność na imprezach plenerowych przekłada się bezpośrednio na wizerunek i wzrost świadomości marki, a tym samym na poziom sprzedaży w placówkach franczyzowych.
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży gastronomia
Am Am Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Berlin Döner Kebap
Restauracje szybkiej obsługi
Bestpresso
Automaty vendingowe do kawy i przekąsek
Beza Krówka Lody Rzemieślnicze
Lodziarnie
Bike Café
Mobilne kawiarnie rowerowe i lodziarnie
BuBu Bubble Tea
Bary z bubble tea
Burger King®
Restauracje szybkiej obsługi
Cafe Słodziak
Kawiarnie
Chinkalnia
Restauracje gruzińskie
Cochise Burger
Burgerownie
Cofix Poland
Kawiarnie
Costa Coffee
Kawiarnie
Cukrem i Solą
Bary/przyczepy z szybkim jedzeniem i kawą
Da Grasso
Pizzerie
DG Restauracje
Restauracje, bary, kawiarnie w wielu formatach
Dobra Pączkarnia
Cukiernie
Domino’s Pizza
Pizzerie
Doskoi
Restauracje japońskie
Express Pizza American Style
Pizzerie
FABBRICA Italian Comfort Food
Restauracje włoskie
Fit Cake
Cukiernie bez cukru, glutenu, laktozy
Fruitisimo
Bary z sokami
Gruby Benek
Pizzerie
Islak Burger
Burgerownie
KawoWiniarnia
Kawiarnie-winiarnie
Koku Sushi
Restauracje sushi
Krowa Mać Burgers
Burgerownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Le Pain Quotidien
Piekarnie-restauracje
Lody Bonano
Lodziarnie
Lviv Croissants
Piekarnie typu fast-food z croissantami
Maxipizza
Pizzerie
McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Migavka
Restauracje comfort food
Ministerstwo Śledzia i Wódki 2.0
Kluby z alkoholem i przekąskami
Mniami Ice Cream
Przyczepy gastronomiczne z lodami i deserami
Mokra Włoszka
Pizzerie
Mr. Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
New York Pizza Department
Pizzerie
Niewinni Czarodzieje Trzyzero
Restauracje-kluby eventowe
Night Burger
Burgerownie
OJOO
Kawiarnie samoobsługowe
Pączkownia Smak Sprzed Lat
Mobilne cukiernie
PapaGyros
Grecki street food
Pijalnia Wódki i Piwa
Agencje płatnicze
Pijalnie Czekolady E.Wedel
Kawiarnie
Pizza Hut
Pizzerie
Pizzeria Stopiątka
Pizzerie
Przybij Piątaka
Puby
Sahar Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sayuri Sushi
Restauracje sushi
So Coffee
Kawiarnie
Stava
Dostawa posiłków i zakupów
Sulaiman Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem
Sushi Bistro
Restauracje sushi
Sushi Kushi
Restauracje sushi
Sushi Poke Go
Restauracje sushi
SushiRoll Bistro
Restauracje sushi
The Real Pizza Company
Pizzerie
The White Bear Coffee
Kawiarnie
Tibesti 2Go
Pizzerie
Tokyo Chessecake Bakery
Cukiernie
U Lodziarzy Wytwórnia Lodów Polskich
Lodziarnie
United Chicken
Restauracje szybkiej obsługi
Wendy’s
Restauracje szybkiej obsługi
Willisch
Lodziarnie
ZapieCKanki
Bary z zapiekankami
ŻarWok
Restauracje chińsko-amerykańskie
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


