Pieniądze do wzięcia

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Czym zajmują się franczyzobiorcy DGE Bruxelles?
Ich głównym zadaniem jest pomoc przedsiębiorcom w uzyskaniu wszelkiego rodzaju dotacji ułatwiających prowadzenie biznesu, m.in.: z Unii Europejskiej (perspektywa 2014-2020), z funduszy norweskich, z systemu zielonych inwestycji GIS, ze środków krajowych czy europejskich, np. program Horyzont 2020. My, jako centrala, zbieramy informacje o wszystkich aktualnie dostępnych możliwościach współfinansowania projektów i wspieramy biura franczyzowe szkoląc je oraz weryfikując przygotowaną przez nich dokumentacje konkursową. Pracownicy biur DGE doradzają klientom wybierając najbardziej optymalny dla nich konkurs, a następnie przygotowują wnioski umożliwiające ich pozyskanie. Gdy to się uda, pomagamy zarządzać projektami i doradzamy w zakresie ich rozliczania. Naszymi kientami są przede wszystkim przedsiębiorstwa, lecz także instytucje publiczne, np. szpitale, jednostki badawczo-naukowe (w tym Instytuty PAN), szkoły i uczelnie wyższe, placówki kulturalne (np. muzea), jednostki samorządu terytorialnego, organizacje pozarządowe i non profit.

Ile trzeba mieć pieniędzy na inwestycję w wasz koncept?
Osoba, która chciałaby zostać naszym franczyzobiorcą powinna posiadać ok. 50 tys. zł na inwestycję, przy czym 40 tys. zł to koszt opłaty licencyjnej. Po podpisaniu umowy franczyzowej przedsiębiorca raz w roku będzie zobowiązany płacić opłatę bieżąca w wysokości 10 tys. zł. Nie pobieramy opłat na fundusz marketingowy. Koszty związane z przystąpieniem do sieci, zgodnie z opracowanym biznesplanem, powinny zwrócić się maksymalnie po 1-1,5 roku działalności. Wszystko zależy od aktywności biznesowej franczyzobiorcy, profilu obsługiwanych przez niego klientów oraz wartości projektów.

W jakich rejonach szukacie franczyzobiorców?
Obecnie w naszej sieci działa dziewięciu franczyzobiorców. Nowi partnerzy poszukiwani są na terenie całej Polski ze szczególnym uwzględnieniem województw, w których nie ma jeszcze biura marki, czyli: wielkopolskiego, dolnośląskiego, pomorskiego, zachodniopomorskiego, lubelskiego, lubuskiego i podlaskiego.

Rozmawiała Anna Smolińska

Author
Anna Smolińska
dziennikarz

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €