Pytanie tygodnia

Liczby nie kłamią
O zakładaniu szkoły - pozyskiwaniu klientów, poszukiwaniu lokalizacji i marketingu opowiada Bartosz Myszkiewicz z Wrześni, franczyzobiorca...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wybrała franczyzę
Marzena Jakubowska, właścicielka biura Re/Max VIP Nieruchomości w Lublinie, opowiada o konsekwencjach przyłączenia się do międzynarodowej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep musi się wyróżnić
Nie każdy sklep spożywczy w formacie convenience jest taki sam. Przekonali się o tym nasi partnerzy i klienci - mówi Marcin Czarnota, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza na tak
Liczba zamówień od stałych klientów oraz regularne płatności od kontrahentów są kluczowe dla rozwoju sieci Oui - opowiada Bartłomiej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wybielanie w trzech formatach
O modelach współpracy z siecią Whitening Point i popularności wybielania zębów w Polsce opowiada Martyna Królikowska-Butzke, expansion...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklepy spożywcze wybrały franczyzę
Trudna gospodarcza sytuacja wpływa na wzrost popularności franczyzy w branży spożywczej - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Handel – bezpieczna inwestycja
Rynek jest perspektywiczny, ale nie rozwija się już tak dynamicznie, jak w latach poprzednich - mówi Jacek Spychała z firmy Żabka Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Galerii ci u nas dostatek...
… mimo to powstają nowe. O nadmiarze powierzchni handlowej na rynku opowiada Anna Klinowska, prezes Polskiego Stowarzyszenia Najemców...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bank dobry na kryzys
O korzyściach wynikających ze współpracy z BZ WBK w niepewnych czasach opowiada Monika Patalan, partner prowadząca placówki w Piszu i Mrągowie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Muszkieterowie ponad dyskontami
O konkurencji na rynku FMCG opowiada Janusz Bartkowiak z zarządu Grupy Muszkieterów, właściciela marek Intermarché i Bricomarché.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rynek chłonny, ale trudny
Najlepsza dla branży szkoleniowej jest druga połowa roku, bo dopiero po wakacjach przedsiębiorcy inwestują w swój personel - mówi Adrian...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przyczepa pełna zysku
Wypożyczalnię przyczep można otworzyć wszędzie, ale sąsiedztwo marketu budowlanego gwarantuje klientów - mówi Marcin Połowczuk,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznesmen odrabia pracę domową
O zarządzaniu firmą i wykorzystaniu w tym nauczycielskiego doświadczenia opowiada Dorota Cacek, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czujność klientów i franczyzobiorców
O budowaniu zaufania w branży turystycznej w kontekście wydarzeń mijających wakacji opowiada Roman Fon, prezes agencji turystycznej Multita.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w blasku słońca
O rosnącym znaczeniu energii odnawialnej oraz możliwościach zarabiania na sprzedaży kolektorów opowiada Michał Burkiewicz, prezes zarządu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jubileusz na plusie
Staramy się utrzymywać najwyższą jakość produktów nie zmieniając ich cen - mówi Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży działu hurtu Lee...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Części zamienne z internetu
Koniunktura sprzyja prowadzeniu serwisów samochodowych. O sytuacji w branży opowiada Witold Gazda, prezes spółki Motoricus, właściciela...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Eksperci doradzą
Od udziału w Targach Franczyzy przedsiębiorcy mogą rozpocząć poszukiwania właściwej licencji na biznes, mówi Monika Dąbrowska, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wzorujemy się na zachodnich trendach
O branży usług coworkingowych i początkach tworzenia sieci franczyzowej firmy Cowork opowiada Wojciech Krzemień, jej założyciel.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W internecie liczy się pomysł
Mariusz Składanowski, twórca witryny Demotywatory.pl, opowiada o tym, jak przy niskich nakładach finansowych zarabiać na stronie www.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ