Pytanie tygodnia

Od gratisu do abonamentu
Bezpłatne zajęcia dla dzieci są bardzo skuteczną i sprawdzoną formą pozyskania klientów - mówi Beata Kołodziejczyk, założycielka Kreatywki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przy whisky o biznesie
Pijalnia Whisky sprawdza się jako miejsce integracji pracowników, spotkań towarzyskich i biznesowych - mówi Paweł Laskowski, dyrektor hotelu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ambicje większe od pizzy
Promocje ze skuterem do rozwożenia pizzy czy piecem za 1 zł pomogły w rozwoju sieci, dlatego planujemy kolejne - mówi Wojciech Goduński z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fast food w odwrocie
Nawet globalne sieci fast food wprowadzają do oferty zdrowe produkty, które Polacy kupują coraz chętniej - mówi Aleksandra Urbańska, Dr...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy grozi nam pogrom?
Dla małych sklepów z zabawkami ten rok może być ostatnim. To konsekwencja polityki dystrybucyjnej producentów - twierdzi Robert Momocki z Toy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza de lux
Zanim kolekcja nowej luksusowej marki trafia do sprzedaży, stali klienci testują ją w showroomie firmy - mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowa inwestycja
Nasza strategia rozwoju nie przewiduje konsolidacji. Szukamy nowych lokali, które poprowadzą partnerzy - mówi Żaneta Binert-Kusztal, Grupa...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kosmetyki z nazwiskiem
Nie chowam się za pseudonimami. Firmując sobą moje produkty jestem lojalna wobec klientów - mówi Anna Pikura, zarządzająca Instytutami...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wielka gra
Dealerzy sieci Play muszą pozyskiwać klientów na własną rękę, konkurując często z innymi dealerami - mówi Mariusz Skrzypczyk,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Krucjata w imieniu natury
Lobbing na rzecz żywności modyfikowanej nasila się, ale zdaniem Agnieszki Olędzkiej, właścicielki sieci Żółty Cesarz, produkty eko nie...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Telefon przyszłości
O możliwościach związanych z rozwojem branży telekomunikacyjnej opowiada Małgorzata Furtak z sieci Selfon, salonów sprzedaży oferty Play.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Diva wymaga dobrej obsługi
O zaletach dobrze wyszkolonego personelu w sklepie z biżuterią opowiada Igor Bolshakov, kierownik ds. franczyzy Diva Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes na licencji rządzi w galeriach
O weryfikacji franczyzobiorców w galeriach handlowych opowiada Ewa Ściubidło z firmy BOIG Property Consulting.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes dla wygodnych
Krzesła zdrowotne przeznaczone dla osób z problemami z kręgosłupem debiutują w Polsce. Monika Krasowska opowiada o rozwoju sieci sklepów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizza na telefon lub na miejscu
O tym jak dostosować biznes gastronomiczny do oczekiwań rynku opowiada Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii 105-Stopiątka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Abra chce dotrzeć do 6 mln klientów
O strategii otwarć oraz franczyzobiorcach prowadzących kilka sklepów meblowych opowiada Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci Abra.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Język na licencji
O metodach nauczania i możliwej konsolidacji na rynku edukacji językowej opowiada Ireneusz Siwek, właściciel sieci szkół Speak.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Fast food nam niestraszny
O zmianach wywołanych wejściem na rynek kawiarni sieci fast food opowiada Anna Wołoszyn, menadżer ds. PR Columbus Coffee.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Buty z galerii
Polacy kupują 3 pary butów rocznie. To ciągle mało. O sytuacji w branży obuwniczej opowiada Grzegorz Suchanek, odpowiedzialny za rozwój...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zrzutka na inwestycję
O Crowdfundingu, czyli finansowaniu społecznościowym przy pomocy portalu internetowego, opowiada Arkadiusz Regiec, prezes Beesfund.com.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ