Pytanie tygodnia

Biznes? Zrób to sam
O perspektywach branży DIY (do it yourself) i nowym formacie sklepów Bricomarché opowiada Bartłomiej Tarłowski z Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ubrania bez komentarza
O wprowadzaniu nowych marek ubrań do sklepów No Comment Shops opowiada Agnieszka Pyzel, właściciel i dyrektor generalny firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zanim wynajmiesz lokal w galerii
O konieczności wykupienia ubezpieczenia, kosztach wspólnych najemców i godzinach otwarcia galerii opowiada Grzegorz Latała z firmy Mayland RE.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Polacy lubią convenience
O rosnącej liczbie klientów w sklepach osiedlowych takich jak Odido opowiada David Boner, prezes Makro Cash & Carry Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ewolucja naleśnika
Naleśniki to nie tylko deser. Mogą być one zarówno przystawką, jak i daniem głównym - mówi Marek Sobkowiak, współwłaściciel Happy Pancake.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza jak sztuka
Franczyzę można porównać do sztuki teatralnej. Wspaniałe dzieło może zostać zrujnowane przez kiepskiego aktora - mówi Piotr...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Koncept na odżywkach
O nowych otwarciach i własnej produkcji suplementów opowiada Michał Wasilewski, franczyzodawca sieci sklepów Triceps.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pracowite ferie
Zima nie dla wszystkich była czasem wypoczynku. Ośrodki edukacyjne realizowały więcej zajęć niż zwykle - mówi Agnieszka Gorzyńska,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przede wszystkim utrzymać pozycję
O sytuacji sieci partnerskiej Alior Banku po wejściu na giełdę opowiada Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Galeria wygrywa z ulicą
W tym roku skupimy się na otwarciach wyłącznie sklepów partnerskich, głównie w centrach handlowych - zapewnia Grzegorz Lipnicki, wiceprezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zamknęli, by znów otworzyć
Nierentowne sklepy z bielizną zostały zamknięte. Zastąpiły je 3 nowe sieciowe punkty otwarte w tym roku - mówi Marek Trybuchowicz,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pieniądze to nie wszystko
O tym kto może liczyć na wsparcie finansowe w otwarciu własnej pizzerii opowiada Marcin Ciesielski, właściciel sieci pizzerii 105-Stopiątka.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowe ciało, zdrowy biznes
Z roku na rok rośnie świadomość społeczeństwa dotycząca potrzeby ćwiczeń - mówi Jarosław Wolski, członek zarządu G-Supplements Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pomocna dłoń
O tym, jak dobrze zarządzać własnym bankiem z pomocą franczyzodawcy mówi Marek Kawalec, menedżer ds. zarządzania placówkami BZ WBK Partner...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sezon za pasem
Paweł Kaziród, menedżer ds. rozwoju sieci ICE’N’GO!, wyjaśnia, jak sieć punktów z deserami lodowymi przygotowuje się zimą do nowego...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria w pasażu
Pomagamy partnerom pozyskać lokal. Oferujemy im także przejęcie już działających punktów – mówi Agnieszka Wiśniewska, manager ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dokumenty na bok
Nie warto tracić energii na boksowanie się z formalnościami – mówi Małgorzata Wozba, partner zarządzający w Wirtualnym Biurze Zarządu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia z importu
Charley’s Philly Steaks trafi do food courtów. Bary nie będą jednak konkurowały ze znanymi sieciowymi fast foodami - mówi Emilia...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJNa poczcie bez zmian
Nie zakładam, żeby w tym roku na polskim rynku pocztowym pojawił się jakiś znaczący gracz - twierdzi Rafał Brzoska, prezes InPost.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak wygrać z dyskontem?
O konkurencji na rynku spożywczym i roli dyskontów opowiada Krzysztof Waligórski, pełnomocnik zarządu Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ