Pytanie tygodnia

Rozwój w kryzysie jest możliwy
Na rosnąca liczbę placówek ma wpływ regularny wzrost sprzedaży w oddziałach partnerskich – mówi Sławomir Kaczmarek z Banku Zachodniego WBK.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Teraz jest czas na inwestowanie
Prognozy dwuletnie wskazują na ożywienie sprzedaży już w przyszłym roku – mówi Piotr Matluch, prezes zarządu DDD Dobre Dla Domu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dbają o zdrowie i zyski
O biznesie farmaceutycznym na licencji opowiada Iwona Omyła, przewodnicząca Rady Franczyzobiorców sieci Dbam o Zdrowie, właścicielka dwóch...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przelew za jednym kliknięciem
O pozyskiwaniu klientów oraz rozwiązaniach informatycznych w punktach kasowych opowiada Krzysztof Duda, prezes zarządu Intax Group.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowy zysk
Supermarkety nie są dla nas konkurencją - mówi Agnieszka Olędzka, właścicielka sieci delikatesów ekologicznych Żółty Cesarz.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Crowdfunding czy Anioł Biznesu?
O tym, u kogo można znaleźć pieniądze na założenie własnej firmy opowiada Paweł Tomczyk, prezes zarządu Rearden Technology.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Rynek hotelowy przekonał się do franczyzy
To ważny kierunek rozwoju dla hoteli, które chcą zwiększyć rentowność - mówi Małgorzata Morek, dyrektor ds. franczyzy w Grupie Hotelowej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes ma zarabiać
Nasi franczyzobiorcy muszą być ludźmi świadomymi własnych celów, ale i możliwości – mówi Tomasz Majewski, dyrektor departamentu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracja w ogródku
O zaletach przeniesienia biznesu gastronomicznego pod parasole opowiada Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu sieci pizzerii DaGrasso.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza to jedyna szansa
Właściciel pojedynczego sklepu nie wynegocjuje z dostawcami najlepszych cen, ponieważ ma za małą siłę zakupową - mówi Carlos Saraiva,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sklep napędzany kawą
Wprowadzenie do Żabki kącików gastronomicznych było trafną decyzją, która przyniosła ajentom spore zyski - mówi Jacek Spychała, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes umeblowany
Abra organizuje spotkania biznesowe dla potencjalnych franczyzobiorców. O szczegółach opowiada Dorota Placzyńska z sieci sklepów meblowych Abra.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Specjalizacja się opłaca
Kluczem do sukcesu gabinetu kosmetycznego jest specjalizacja, według zasady „dobrego szewca każdy w mieście zna” – mówi Marta Szymczak z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biuro nieruchomości, nie ogłoszeń
O korzyściach współpracy z franczyzodawcą z umową na wyłączność opowiada Agnieszka Gasińska, właścicielka biura Re/Max w Częstochowie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Boso przez biznes
O zaletach nowatorskiego obuwia oraz budowie sieci sprzedaży opowiada Damian Nowak, dyrektor handlowy marki 5palców.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Koncept (nie tylko) dla par
O specyfice własnego biznesu w ramach Grupy Muszkieterów opowiada Dorota Trajder, franczyzobiorca supermarketu Intermarché.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pacjent wskaże drogę
Słuchamy głosu klientów, którzy podsuwają naszym farmaceutom pomysły na kolejne obszary rozwoju - mówi Katarzyna Józefiak-Piróg, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W centrum lub na osiedlu
O wyborze najlepszej lokalizacji pod placówkę bankową opowiada Krzysztof Nowaczewski, wiceprezes zarządu Banku BPH.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kto podniesie rękawicę?
Pośrednictwo kredytowe to ciężki rynek, szczególnie dla osób, które chciałyby startować od zera - mówi Tomasz Muzyka, członek zarządu...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kadry pod kontrolą
Outsourcing personalny zyskuje coraz większą popularność, także wśród sieci franczyzowych - mówi Monika Lorenc, specjalista ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses