Pytanie tygodnia

Biznes na 105
O inwestycji w pizzerię pod szyldem Stopiątki i planowanych otwarciach opowiada Marta Kołakowska, kierownik ds. rozwoju sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzedawca zna klienta
Nasze sklepy aktywnie uczestniczą w życiu lokalnym. Często prowadzą je mieszkańcy, którzy od lat żyją w tym środowisku - mówi Jan...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Większa baza klientów
Wielu partnerów WGN prowadzi po dwa oddziały w tym samym mieście lub w najbliższym regionie - mówi Leszek Michniak, prezes WGN Nieruchomości.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Menedżer na stepperze
Prowadzenie klubu fitness to nie tylko zarządzanie i sprzedaż, ale także praca fizyczna - mówi Marta Koziarska-Anders, dyrektor zarządzająca...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Finanse lubią się z tłumaczeniami
Sylwia Kucharczyk wprowadziła do oferty swojego punktu finansowego tłumaczenia. Wykorzystała do tego licencję MultiTłumaczenia.pl.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Znane marki w małych miastach
O tym, że centrum handlowe w średniej wielkości mieście rozwiązuje problem "migracji zakupowej" opowiada Łukasz Gruszczyński z Rank Progress.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Najlepsi zwiększają zasięg
Sprzedawcy karmy dla zwierząt mogą rozszerzać obszar, na którym prowadzą działalność - mówi Piotr Cieślik, dyrektor zarządzający Husse...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pośrednik na wyłączność
Agata Stradomska, pośrednik w sprzedaży nieruchomości Re/Max, opowiada o wynagrodzeniu agentów i specyfice obsługi klienta na wyłączność.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wejście na giełdę się opłaciło
O korzyściach i zagrożeniach związanych z pozyskiwaniem kapitału z giełdy opowiada Marcin Pawłowski, prezes Leasing-Experts.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Ekspansja i rozbudowa
Polska jest atrakcyjnym rynkiem dla zagranicznych marek. Te, które już są obecne rozbudowują swoje sklepy - mówi Anna Wysocka, dyrektor w...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Kobiety boją się biznesu?
Mężczyźni często zaczynają biznes idąc na żywioł. Kobiety lubią być przygotowane - mówi Anna Flaga, prezes Fundacji Twoja Inicjatywa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nadprogramowa gotówka
Jest kilka sposobów pomnożenia środków firmy zebranych na jej koncie - zdradza Adam Lipka z Union Investment TFI.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przedsiębiorcy na rozdrożu
Wszyscy właściciele sklepów powinni odpowiedzieć sobie na pytanie: gdzie widzą swój biznes za kilka lat - mówi Robert Paździor, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Petrobiznes dla każdego
Jan Michalak, dyrektor ds. infrastruktury i rozwoju Lotos Paliwa, opowiada prowadzeniu własnej stacji paliw we franczyzie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznesmen w białym fartuchu
Wybierając franczyzę partner uzyskuje dostęp do wysokich rabatów w hurtowniach farmaceutycznych - mówi Agnieszka Szczerbiak z Nowej Farmacji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Standardy kontrolowane
Wszystkie sklepy co najmniej raz w miesiącu odwiedza tajemniczy klient - o audycie opowiada Joanna Bytner, dyrektor marketingu Chaty Polskiej.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sphinksa patent na galerie
O tym, jak Sfinks Polska znalazł sposób na podkręcenie wyników restauracji w centrach handlowych, opowiada Dorota Cacek, wiceprezes spółki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wyrzuć procedury
Standardy obsługi klienta częściej dbają o wysokie obroty, niż o samego klienta - mówi Krzysztof Kowalewski, trener biznesu, psycholog.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mamy też umieją liczyć (na siebie)
Biznesy "dziecięce" to nie jedyne pomysły na biznes, jakie wybierają młode mamy - mówi Joanna Gotfryd z redakcji Mamo Pracuj.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wystarczy kilkanaście tysięcy
Nie trzeba mieć biura w Warszawie, aby rozwijać pośrednictwo - mówi Piotr Jarosz, dyrektor ds. rozwoju sieci franczyzowej w Metrohouse.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses