Pytanie tygodnia

Telepizza na oczach klientów
O rebrandingu, którego częścią są zmiany w sposobie przygotowania dań, opowiada Leszek Nowak, menedżer ds. ekspansji, Telepizza Poland.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzerie jeszcze się nie przejadły
O tym, gdzie warto jeszcze otworzyć pizzerię opowiada Tomasz Wiśniewski, menedżer w firmie Wojtex, właściciela Biesiadowa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Witryna jak magnes
Witryna na przyciągnięcie uwagi klienta ma 3 do 8 sekund. O technikach stosowanych przez właścicieli sklepów opowiada Anna Przybylska,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Naprawią opony i samochody
O nowej ofercie w serwisach Euromaster oraz planach rozwoju opowiada Krzysztof Sas, prezes polskiego oddziału firmy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes opakowany i wysłany
Dariusz Chornicki, prezes spółki Epaka.pl, wyjaśnia, gdzie warto otworzyć punkt przesyłek kurierskich i dlaczego branża będzie się rozwijać.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Grill w nowym wydaniu
Krzysztof Morzycki, franczyzodawca Grill&Beer, chce wypełnić rynkową niszę. Czy przekona Polaków do jedzenia dań z grilla poza działką i...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Apteka na start
O początkach w biznesie farmaceutycznym opowiada Katarzyna Kwiatkowska, która wspólnie z mężem prowadzi aptekę Nowej Farmacji w Legionowie.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Reklama na otwarcie
Przed uruchomieniem punktu organizujemy Dzień Otwarty dla klientów - mówi Martyna Królikowska, menedżer ds. ekspansji sieci Whitening Point.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zaczyna się od szkolenia
Podczas 100 godzin zajęć przyszli partnerzy poznają m.in. podstawy home stagingu oraz fotografii nieruchomości - mówi Agnieszka Dąbrowska z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzątanie w Socatots
O planowanych rewizjach niektórych umów franczyzowych opowiada Przemysław Olewnik, prezes Socatots Polska.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gra w otwarte karty
Uczciwy franczyzodawca powinien uświadomiać z jakim ryzykiem wiąże się jego biznes - mówi Matjaž Plausteiner, partner zarządzający PROFIT...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Play gra w centrach handlowych
Lokalizacje na terenie osiedli oraz w biurowcach przyciągają tych samych klientów - mówi Mariusz Skrzypczyk, właściciel Play Jamatel.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Skąd wziąć pomysł na biznes
Jak wybrać franczyzę dla siebie i gdzie szukać dobrych pomysł na biznes wyjaśnia Arkadiusz Słodkowski, organizator Targów Franczyzy,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
W pogoni za jakością
O podnoszeniu kwalifikacji dotychczasowych partnerów i systemie wdrażania nowych licencjobiorców opowiada Anna Gniatkowska z Banku Zachodniego WBK.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w Rosji
O targach franczyzy w Moskwie i rozwoju firm na licencji u naszego wschodniego sąsiada opowiada Katarzyna Sojak, członek zarządu Rosyjskiego...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dostawa na zawołanie
O strategii rozwoju na najbliższe lata i systemie dostaw do sklepów franczyzowych opowiada Krzysztof Książek, dyrektor ds. franczyzy Stokrotki.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Windykator na licencji
Chcemy wejść na polski rynek, bo tutejsze firmy coraz częściej współpracują z agencjami windykacyjnymi - mówi Emile Spruijt, dyrektor...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przedsiębiorcy na bakier z angielskim?
O edukacji językowej wśród biznesmenów i sposobach szybkiej nauki opowiada Grażyna Szyke, dyrektor metodyczny w Lingua Nova.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zawodowo zdobywają pieniądze
Fundusze unijne to szansa, z której trzeba korzystać jak najszybciej. Stąd decyzja o rozwoju we franczyzie – mówi Piotr Buchalski z Export...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza w dobrym czasie
Sprzedaż licencji powinna się opierać na układzie win-win - mówi Małgorzata Zagdańska, menedżer Działu Sieci Zewnętrznej i Franczyzowej...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses