Pytanie tygodnia

Wyręcz klienta za pieniądze
O perspektywach rozwoju outsourcingu w Polsce opowiada Joanna Procyszyn, menedżer ds. wsparcia rozwoju firmy Mail Boxes Etc.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes jest moim hobby
O tym, jak połączyć biznes z przyjemnością i odnieść sukces opowiada Mirosław Szawerdo, członek zarządu Grupy Muszkieterów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dla uczniów i ministrów
Dopóki ludzie będą czytali i uczyli się, dopóty będzie istniał popyt na nasze usługi – mówi Albert Pietras, właściciel sieci szkół...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sekrety restauratora
O tym, jak kontrolować koszty, utrzymywać jakość i przygotować się do otwarcia restauracji opowiada Małgorzata Ptasińska, kierownik ds....
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJBiżuteria zawsze modna
Biżuteria od zawsze jest jednym z najchętniej wybieranych produktów na upominek – mówi Marzena Łyszcz, dyrektor handlowy Ada Plus.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Obietnica zysków
Wymagamy zaangażowania, ale w zamian dajemy biznes z gwarancją rentowności od pierwszego miesiąca działalności – mówi Mariusz...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z podróży
Sezonowość w turystyce powoli zanika. Biura podróży zarabiają praktycznie przez cały rok – mówi Michał Gaede, menedżer sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dotacje do wzięcia
Jest duże zapotrzebowanie na ekspertów od pozyskiwania pieniędzy z UE, bo do rozdysponowania jest 32 mld euro – mówi Piotr Buchalski, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Chcemy być modni
Coraz więcej rodaków dba o swój wizerunek. Nastały dobre czasy dla właścicieli gabinetów dietetycznych, klubów fitness i sklepów...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Uroda popłaca
Gabinet kosmetyczny może otworzyć każdy, nawet osoba bez doświadczenia w kosmetologii – mówi Arkadiusz Wojtczak, menedżer ds. partnerstwa...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie szata zdobi partnera
Nie wystarczy powiesić bielizny czy ciuchów na wieszakach. Nasi franczyzobiorcy muszą wierzyć w to, co robią - mówi Adam Skrzypek, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Łakomy kąsek
Coraz więcej zagranicznych sieci klubów fitness rozważa wejście do Polski - mówi Marta Koziarska-Anders, dyrektor generalna Mrs. Sporty.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Liczy się siła marki
Staramy się dotrzeć do naszych młodych klientów w małych i dużych miastach – mówi Paweł Okpisz, menedżer ds. rozwoju franczyzy marki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przez żołądek do zdrowia
Segment ze zdrową żywnością wciąż jest mało nasycony i nie wydaje się, że kiedykolwiek może wyjść z mody - mówi Przemysław...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trening z maszyną
Biznes oparty na modzie na aktywność fizyczną i dbanie o zdrowie nigdy nie przeminie – mówi Szymon Bartoszek, pomysłodawca i właściciel...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorcy kręcą lody
Sprzedaż lodów to biznes wybitnie sezonowy – mówi Radosław Charubin, właściciel sieci lodziarni Lody Bonano.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Asortyment na wyłączność
W każdym województwie będzie nas reprezentował tylko jeden franczyzobiorca – zapowiada Dominika Bączkiewicz, prezes zarządu EFK24 sp. z o.o.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w dobrej kondycji
Ważniejsze jest, żeby franczyzobiorca sklepu Go Sport miał doświadczenie w biznesie niż lubił sport - mówi Joanna Karda, dyrektor rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Cierpliwość popłaca
Na wzrost obrotów po przystąpieniu do sieci czeka się nawet półtora roku. O prowadzeniu sklepu spożywczego opowiada Pedro Martinho z Grupy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Skuteczne wsparcie eksportu
Jolanta Lesisz z Inkubatora Eksportu opowiada o sprzedaży usług związanych z wprowadzaniem polskich firm na rynki zagraniczne.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses