Pytanie tygodnia

Do lodów, gotowi, start!
– Kto chce zarabiać na sprzedaży lodów już od wiosny, musi się pospieszyć – mówi Marcin Olesiak, prezes spółki Sweet Gallery.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza nie tylko dla lektora
– Dobrze byłoby, żeby franczyzobiorca znał język hiszpański, aby porozumiewać się z hiszpańskojęzycznymi lektorami – mówi Liliana...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z suplementacji
– Kliniki witaminowe dobrze prosperują za granicą, uznałam że w Polsce ten biznes również odniesie sukces – mówi Ewa Ingielewicz z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na kłopoty e-sklepy
– Planujemy zmniejszyć wpływy z tradycyjnych kanałów sprzedaży na rzecz e-sklepu – mówi Tomasz Nowicki, specjalista ds. rozwoju sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Amerykanie w natarciu
Ziebart w ciągu pięciu lat zamierza mieć placówkę w każdym mieście wojewódzkim Polski. O rozwoju amerykańskiej firmy w naszym kraju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Trzeba umieć zarabiać
– Franczyzobiorcy biur nieruchomości WGN osiągają duże przychody przy niskich kosztach stałych prowadzenia biznesu – zapewnia Leszek...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zgrabna franczyza
– Najchętniej udzielamy licencji na biznes jednej osobie lub małżeństwu, które zaangażuje się osobiście w prowadzenie salonu – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski z paczek
– Maksymalna kwota inwestycji w punkt franczyzowy Epaka wynosi 16 tys. zł netto – mówi Marcin Pierścionek, menedżer ds. rozwoju sieci...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia wychodzi na ulice
– Polacy zaczynają preferować handel uliczny. Dotyczy to również gastronomii – uważa Damian Gosławski, kierownik działu rozwoju New...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Do wyboru, do smaku
– Kończymy pracę nad trzecim konceptem gastronomicznym – mówi Marcin Ciesielski, właściciel Mastergrupy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Skocz po zysk
– Franczyzobiorca zarabia na parku trampolin już od pierwszego dnia. Wypracowuje minimum 30 tys. zł dochodu miesięcznie – zapewnia Bartosz...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Własna firma dzięki rozwodowi
– Przyszła właścicielka naszej placówki powinna być przedsiębiorcza, komunikatywna oraz posiadać wiedzę na tematy rozwodowe – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Postawili na specjalizację
– Wypełniamy niszę na rynku akcesoriów z branży GSM – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor generalny Fonny Funny.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jakość przede wszystkim
Chcemy rozwijać sieć agencyjną i poszerzać grono partnerów – zapowiada Artur Mojecki, nowy prezes zarządu Domu Finansowego QS.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Opłaca się słuchać
– Nasze doświadczenie pokazuje, że im franczyzobiorca mocniej polega na naszym doświadczeniu i rekomendacjach, tym lepiej idzie mu biznes –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przepis na sukces
– Związując się z firmą o silnej pozycji i rozpoznawalnej marce, mamy o wiele łatwiejszy start w branży beauty – mówi Marzena Pawlik,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiamy na hybrydzie
– Otwarcie wyspy z lakierami Semilac wymaga inwestycji w wysokości co najmniej 30 tys. zł – mówi Paulina Patelka, menedżer ds. rozwoju...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobre miejsce na pizzerię
– Widzimy duży potencjał w mniejszych i średnich miastach, gdzie konkurencja jest znacznie słabsza – mówi Tomasz Jench, franczyzodawca...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nie tylko lody
O rozwoju sieci Lodolandia, Kołacz na Okrągło i Bafra Kebab opowiada Marcin Olesiak, prezes Sweet Gallery - franczyzodawcy wszystkich trzech marek.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Hossa potrwa długo
Zawód pośrednika nieruchomości cieszy się coraz większym prestiżem – mówi Jakub Rawski, dyrektor ds. franczyzy Zachód Nieruchomości.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi