Pytanie tygodnia

Musimy działać razem
– Staramy się wspólnie z naszymi franczyzobiorcami opracowywać nowe modele biznesowe – mówi Tomasz Wasiucionek, dyrektor handlowy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes odporny na kryzys
Sweet Gallery udowadnia, że jest przygotowana na czasy kryzysu i właśnie teraz otwiera nowe punkty i zwiększa sprzedaż. O sukcesie firmy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pracujemy nieustannie
– Firmy, które inwestowały w nowoczesne narzędzia, mogą działać sprawnie również w czasie pandemii – mówi Jacek Byliński, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia się nie podda
– Po epidemii przedsiębiorcy będą szukać pomysłów na biznes o niższych nakładach inwestycyjnych – mówi Wojciech Goduński, ...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Żabka trzyma tempo
O nowej ofercie franczyzowej Żabki i radzeniu sobie w czasach pandemii opowiada Sebastian Bielawski, dyrektor Departamentu Rozwoju i Wsparcia...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Model finansowy daje zarobić
– Solidny model finansowy daje pewność franczyzodawcom, że ich oferta się sprzeda – mówi Karol Kaczmarek, doradca we franczyzie PROFIT...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzodawca pracuje
– Opracowaliśmy program wsparcia dla franczyzobiorców, przesuwając największe płatności w czasie i redukując część z nich – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza jako bezpieczna przystań
– Kryzys nie zmiecie franczyzy z powierzchni Ziemi. Gdy pandemia wygaśnie, franczyzodawców mogą czekać złote czasy – mówi Grzegorz...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracje w obliczu pandemii
O zmianach w restauracjach, które mają zniwelować skutki pandemii opowiada Łukasz Błażejewski, dyrektor generalny 7 Street i Meet & Fit.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarobić na strzyżeniu?
– W Polsce działa jedynie 300 salonów barberskich. Nisza związana z profesjonalnym fryzjerstwem męskim jest ogromna – mówi Aleksander...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zjeść ciastko i… mieć biznes
– Fit Cake to nie tylko pomysł na firmę, to również styl życia – mówi Ewelina Choińska, współwłaścicielka marki Fit Cake.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarobić na studiu fitness?
– Najwięcej studiów EMS jest w Krakowie. Uważamy, że w innych polskich miastach będą one równie znane – mówi Bartłomiej Stanek,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Profity z ekologii
– Franczyzobiorca, który sprzeda 15 jednośladów elektrycznych jest w stanie wypracować ponad 5,5 tys. zł netto zysku miesięcznie – mówi...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Dobre jedzenie to podstawa
– Polacy coraz chętniej sięgają po rzeczy z wyższej półki cenowej, także w gastronomii – mówi Daniel Załupka, franczyzodawca The...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zmywanie graffiti pomysłem na biznes
– Nasz partner nie musi martwić się o konkurencję. Niewiele firm zajmuje się profesjonalnym usuwaniem graffiti – mówi Agnieszka Chmiel,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zyski ze stolarstwa
– Mniej więcej po pół roku prowadzenia działalności nasz franczyzobiorca może liczyć na ok. 15 tys. zł netto miesięcznego zysku –...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pizzeria pod klucz
– Wprowadziliśmy nowy model pizzerii, w formacie kontenera gastronomicznego, który dostarczamy gotowy do pracy – mówi Tomasz Jench,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza dla każdego
– Mamy wśród franczyzobiorców pracowników korporacji, księgową czy przedsiębiorców, którzy mają też inne biznesy – mówi Rafał...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyzobiorca ma wybór
– Połowa pośredników nieruchomości zamyka swoją działalność po pierwszym roku. Znamy przyczynę – mówi Joanna Biskupska, konsultant...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zdrowa Krowa się zmienia
– Nasz format ewoluuje: nie jesteśmy już burgerownią, ale restauracją – mówi Robert Kuc, franczyzodawca marki Zdrowa Krowa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA