Aktualności

Nie dać się kryzysowi
W ostatnich tygodniach koncept Bike Cafe podpisał siedem nowych umów franczyzowych. Czy mobilna kawiarnia to przepis na sukces w trudnych dla...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Przedszkola w czasie wirusa
Prywatne przedszkola, żłobki i szkoły, podobnie jak te państwowe, z powodu koronawirusa przez blisko dwa miesiące świeciły pustkami. Czy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Franczyza na trudne czasy
Franczyzodawca marki Expander na czas pandemii zwolnił swoich franczyzobiorców z opłat franczyzowych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Hotele wychodzą z pandemii
Od 6 czerwca hotele będą mogły zaproponować gościom pełną ofertę swoich usług. Czy to pomoże zapełnić pokoje?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Piłka w grze
Franczyzodawca Football Academy mówi, że zainteresowanie jego konceptem w ostatnim czasie mocno wzrosło. Dla nowych licencjobiorców ma...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes odporny na kryzys
Sweet Gallery udowadnia, że jest przygotowana na czasy kryzysu i właśnie teraz otwiera nowe punkty i zwiększa sprzedaż. O sukcesie firmy...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Odmrożona gospodarka, zamrożone czynsze
Skoro mamy odmrożenie gospodarki, to może nic dziwnego, że w galeriach handlowych wynajmujący i najemcy obrzucają się bryłami lodu.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Biznes w finansach
Pośrednicy Banking Retail System zarabiają na prowizji od uruchomionych kredytów. Jakie warunki trzeba spełnić, żeby współpracować z firmą?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarobek ze sprzedaży opału
W handlu ekogroszkiem właśnie zaczyna się wysoki sezon. Franczyzodawca Najlepszygroszek.pl mówi, że to dobry moment na otwarcie własnego...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Branża odzieżowa w dobie pandemii
Zamknięcie centrów handlowych spowodowało, że przychody największych firm odzieżowych drastycznie spadły. Jaka będzie ich przyszłość?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zakładamy salon barberski
Franczyzodawca Sztos Barber Shop twierdzi, że jeden jego salon obsługuje średnio ok. 850 klientów miesięcznie. Ile kosztuje otwarcie...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Restauracje i salony urody po kwarantannie
Od poniedziałku do pracy wrócili fryzjerzy, kosmetyczki, otwarto też lokale gastronomiczne. Jak wygląda nowa rzeczywistość tych branż?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Pracujemy nieustannie
– Firmy, które inwestowały w nowoczesne narzędzia, mogą działać sprawnie również w czasie pandemii – mówi Jacek Byliński, prezes...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bezpieczne ćwiczenia
Franczyzodawca Studio Synergy przewiduje, że wkrótce jego kluby mogą cieszyć się jeszcze większym zainteresowaniem niż przed pandemią. Z...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak zarabiać na lekomatach
W ostatnich miesiącach sprzedaż w automatach vendingowych Pharmashop24 wzrosła o 20-30 proc. Teraz marka wprowadza na rynek nowe lekomaty,...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sushi się obroniło
Po dwóch miesiącach od zamrożenia gospodarki sieć Koku Sushi jest na plusie. Jak udało się to zrobić?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wsparcie w trudnych chwilach
– Z Żabką współpracuję od dwóch lat, ale dopiero teraz czuję, jak istotne jest wsparcie sieci, szczególnie w najcięższych momentach...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nastawieni na rozwój
Edukacyjna marka Brainy na czas epidemii zawiesiła opłaty franczyzowe. Postawiła też na aktywność w sieci.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czy biura turystyczne przetrwają epidemię?
Ze 176 salonów Travelplanet zamknęło się do tej pory tylko kilkanaście. Jak franczyzodawca pomaga swoim licencjobiorcom przetrwać trudny dla...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Gastronomia się nie podda
– Po epidemii przedsiębiorcy będą szukać pomysłów na biznes o niższych nakładach inwestycyjnych – mówi Wojciech Goduński, ...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową

Bafra Kebab
Przyczepy gastronomiczne z kebabem

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Kobieta i Rozwód
Centrum rozwodowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

New York Pizza Department
Pizzerie