Abc własnej firmy


Dobry szef, lepszy pracownik
Według książki Jak być wielkim szefem Jeffreya J. Foxa, dobry szef pobudza pracowników do działania. A gdy oni lepiej pracują, to firma...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzedawca musi zaskakiwać klienta
Nowoczesny sprzedawca musi przełamywać schematy i ciągle zaskakiwać klienta. Tylko wtedy będzie mógł zwiększyć skuteczność swoich...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wizyta z wizytówką
Wizytówka tworzy wizerunek naszej firmy. Dlatego tak ważne jest, jak wygląda i co na niej napiszemy.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zarabiaj na stronie internetowej
Strona WWW to wizytówka firmy. W XXI wieku każdy powinien ją posiadać, żeby zaprezentować swoją ofertę. Na projektowaniu stron...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Negocjuj z zasadami
Negocjacje są nieodłącznym elementem biznesu. Przedstawiamy zasady, które obowiązują podczas rozmowy kontrahentów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Coaching - szkolenie wyższego szczebla
Dochodzenie do sukcesu wymaga ciągłego treningu. Najzdolniejsi powinni uczyć się z osobistym trenerem. Pozostali muszą czytać książki lub...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Tajnos Zakupos
Klient przychodzi do sklepu odzieżowego: ubrania mu się podobają, ma pieniądze, mimo to nic nie kupuje. Prawdopodobnie zniechęciła go...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jakość sprawdzaj za plecami
Każdy przedsiębiorca musi pamiętać, że u żadnego klienta nie ma szans na "drugie pierwsze wrażenie".
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Czarna broń, tajna broń
Agencje public relations niechętnie przyznają się do uprawiania tzw. „czarnego PR”. Klient zamawia poprawę swojego wizerunku, ale metodą...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak cię widzą, tak cię kupują
Dlaczego ludzie bez problemów rozpoznają daną markę? I na dodatek mają do niej zaufanie? Ogromny wpływ na ludzi ma logo - atrakcyjność...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzedaż kontra skuteczność
Struktura sprzedaży to nie wszystko. Liczy się też skuteczność, czyli ilu klientów odwiedzających sklep naprawdę dokonuje zakupów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Lojalka dla klienta
Dobry program lojalnościowy nie jest krótkotrwałym romansem z klientem.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Majątek ucieka na zaplecze
Zbyt duża ilość towaru w sklepowym magazynie może doprowadzić właściciela do bankructwa.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Spokojnie, to tylko nowa marka
Zmiana marki może być powierzchowną modyfikacją albo rewolucją. We franczyzie towarzyszy przejściom i migracjom między sieciami.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sprzedawca bezbłędny
Standaryzacja obsługi pozwala na uniknięcie błędów w sprzedaży i utrzymanie najlepszych klientów.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Sztuka robienia szumu
Public Relations to działania, które promują firmę w mediach. Dobry kontakt z dziennikarzami gwarantuje jej rozgłos i popularność, a co za...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Walcz o swoje, ale dbaj też o innych
Być uległym jak baranek i godzić się na wszystkie propozycje partnera czy też twardo jak skała stać przy swoim stanowisku? Którą ze...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zapach wciąga
Aromamarketing to nic innego jak wodzenie klientów za nos. Rozpylanie kompozycji zapachowych w sklepie lub restauracji może poprawić wyniki...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Zysk ma swój zapach
Handlowcy znaleźli nową broń, dzięki której ustrzelą większą liczbę klientów, a w kasach zwiększą się utargi. Ta broń to marketing...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Muzyka to też produkt
Za jej użytkowanie również należy płacić. Jakie są więc zasady legalnego odtwarzania muzyki przez podmioty gospodarcze?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Muzyka wyciąga z portfela
W nowoczesnym biznesie muzyka jest niezbędnym i skutecznym narzędziem sprzedaży.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Na dobry początek: karta dań
Dobrze skonstruowane menu to połowa sukcesu. Druga połowa leży w umiejętnym przedstawieniu go klientom restauracji.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Archiwum jak sejf
Informacje i dane to najcenniejsze aktywa współczesnych przedsiębiorstw. Są jednak narażone na wiele niebezpieczeństw.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Mikołaj na półce przynętą na haczyku
Czas zbliżających się Świąt to dla kupców najlepszy moment, żeby podwoić obroty ze sprzedaży. Dlatego przygotowania do szczytu sprzedaży...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Klinem w przedsiębiorcę
Klin podatkowy, czyli pozapłacowe koszty pracy, to zmora przedsiębiorców. Dlatego wielu zatrudnia pracowników na umowach cywilnoprawnych.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Wynagrodzenia prześwietlone
Pensja w wysokości 2,5 tys. zł kosztuje pracodawcę dodatkowe 1,7 tys. zł. Podpowiadamy, jak przeliczać brutto na netto w umowie o pracę.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Nagroda za dzieło
Osoba wykonująca pracę wyłącznie na podstawie umowy o dzieło, nie podlega ubezpieczeniom społecznym.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Spieszmy się kochać pracowników, tak szybko odchodzą...
Powyższy tytuł, który jest parafrazą znanego cytatu księdza Twardowskiego dedykuję wszystkim zatwardziałym i niedowidzącym szefom.
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Bizneswoman z dzieckiem
Co powinna wiedzieć kobieta prowadząca działalność gospodarczą wybierająca się na zasiłek macierzyński?
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ
Jak być dobrym szefem
Dobre wykształcenie i bogate doświadczenie to za mało, żeby być dobrym prezesem. Dziś na równi z wiedzą liczą się umiejętności...
DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJFeatured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi